فرهنگی

ساخت وبلاگ

انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم برند سازي شخصي در انتخابات جهت کانديداي انتخاباتي در آپارات https://www.aparat.com/v/i4C6jمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————-
 
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور؛ در پي درج مطلبي با عنوان يک بام و دو هواي وزارت کشور در روزنامه آرمان سيد سلمان ساماني
 
سخنگوي وزارت کشور اعلام کرد؛سخنان مطروحه از سوي اينجانب در راستاي کليات لايحه جامع انتخابات بوده و اهم صلاحيت هاي عمومي
 
اختصاصي داوطلبان در اعلام خبر، درمورد مسلمان و اقليتهاي ديني نيز بيان گرديده است. از اين رو در مطالب اعلامي از سوي اينجانب ثنويتي
 
وجود نداشته و هيچ تناسبي بين تيتر مذکور با توضيحات ذيل اين تيتر به الحاظ ادبي مشاهده نمي شود و بکارگيري اين عبارت صحيح نمي باشد.
 
لذا دستور فرمايند حسب قانون مطبوعات نسبت به درج دقيق خبر و اصلاح تيتر گزارش طبق رسالت روزنامه نگاري اقدام نمايند.
 
 
 
بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس


لطفا فيلم مشاور رسانه اي وخبري چگونه بايد براي کانديداي انتخاباتي  عمل کند در آپارات https://www.aparat.com/v/WSbDqمشاهده فرماييد.


 

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

بهترين مشاورين انتخاباتي مجلس

 


لطفا فيلم براي راي آوردن در انتخابات چه کنيم؟ دکتر مير پاسخ اين سوال را ميدهد در آپارات https://www.aparat.com/v/NcobEمشاهده فرماييد.


 

به عنوان يک استراتژيست و مشاور انتخاباتي توصيه اکيد مي کنم هميشه يادمان باشد . عالم و آنچه در آن‌است و مخصوصا انسان‌هايي که در
 
آن زندگي مي‌کنند نه باخود و نه با ديگري و نه با ماقبل و نه با ماقبل خود و نه….. هرگز برابر نيستند.   جهان يک چيز است و زندگي در اين جهان
 
چيز ديگر. زندگي آن است که ميان انسان‌ها وجود دارد؛ و جهان چيز کاملا ديگري است که به باور مازيار مير ، امروز موضوع بزرگ‌ترين نگراني‌ها و
 
آشکارترين ترديدهاي نسل بشر است پس بسيار بسيار مراقب باشيد.
 
————————————————————————————————————————————————————-
لطفا فيلم ترسيم وتحرير بوم انتخاباتي براي نامزدهاي مجلس توسط دکتر مازيار مير در آپارات https://www.aparat.com/v/N8Sgqمشاهده فرماييد.
—————————————————————————————————————————————————————–
 
 

مشاورين انتخاباتي

An Outsider in the White House: Jimmy Carter, His Advisors, and the Making of American Foreign Policy

يک خارجي در کاخ سفيد: جيمي کارتر ، مشاوران وي و سياست گذاري سياست خارجي آمريکا

دکتر مازيارمير استراتژيست و مشاور عالي انتخاباتي

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,مشاورین,انتخاباتی,مجلس, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 135 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 15:40

cnoh_k1.jpg 

در اين نشريه بخش‌هاي گوناگوني مانند سر مقاله، شعر، آشنايي با نويسندگان امروز و داستان در دو حوزه تاليف و ترجمه به چاپ مي‌رسد. شعرها از دست‌اندرکاران نشريه يا شاعران جوان است. معرفي نويسندگان امروز با هدف آشنايي مخاطب کودک و نوجوان با نويسندگان موفق، با عنوان هاي گوناگون «روشنفکران کوچک دانش‌آموز»، «کودکي نويسندگان امروز»، «مصاحبه با نويسنده» و «کلاس» به چاپ مي‌رسد. آثار و دست‌نوشته‌هاي مخاطبان شامل نقاشي، داستان، شعر ترجمه و نامه است. صفحه‌هاي پشت جلد اين نشريه به نقاشي کودکان اختصاص دارد. نشريه در قطع رقعي، با جلد مقوايي، حدود 1?? صفحه به صورت سياه و سفيد به چاپ مي‌رسد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,ماهنامه,عروسک,سخنگو, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 132 تاريخ : جمعه 30 خرداد 1399 ساعت: 11:06

 در برخي از شهرهاي ايران از جمله اصفهان تقاضا براي خريد لوازم استوک کيا بسيار زياد بوده و همين امر باعث شده تا بازار لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان از جوش و خروش بالايي برخوردار شود. اين لوازم از ديدگاه اقتصادي در رده بالايي قرار مي گيرند چرا که تقريبا بسياري از مردم بطور مستقيم يا غير مستقيم به لوازم يدک خودرو وابسته اند.

نگاهي به لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان

 از آنجا که محصولات شرکت خودرو سازي کيا در ايران و به ويژه در شهر اصفهان بسيار محبوب واقع شده اند، مسلم است که استفاده از لوازم يدک خودروهاي کيا در چنين شهرهايي بيشتر از ديگر نقاط است.

 خريداران مي توانند لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان را از طريق مراکز فروش معتبر تهيه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

 از دلايل اينکه خودروهاي شرکت کيا در نزد مردم بسيار محبوب شده اند، داشتن طراحي مدرن و زيبا اتوموبيل هاي اين شرکت مي باشد. شرکت خودرو سازي کيا با بهره گيري از بهترين طراحان و مهندسان در تلاش است تا با بهتر کردن محصولات خود سهم بيشتري را از بازار براي خود کند.

 علاوه بر آن، اين خودرو سازي همانند ديگر شرکت هاي فعال در اين زمينه بر روي با کيفيت بودن قطعات و لوازم مورد استفاده خودرو تاکيد و سختگيري مي کند.

 به همين دليل قطعات يدکي نو يا لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان نيز از کيفيت بسيار بالايي برخوردار مي باشند.

 لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان، در صورت اصل بودن ساخت کره جنوبي مي باشند و لازم هم نيست تا خريداران اين کالا ها نگران خرابي يا بوجود آمدن يک ايراد باشند، زيرا با توجه به استوک بودن اين وسايل ممکن است افرادي فکر کنند که لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان از استحکام و دوام خوبي بهره مند نيستند اما اين درست نيست.

کيفيت لوازم استوک کيا

 لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان اگر با کيفيت باشند رانندگان و يا خريداران را تا سال ها از هرگونه مشکلي راحت مي کنند. در واقع بايد گفت کيفيت از مهم ترين مسائلي است که هر فردي در زمان خريد به آن بيشترين توجه را دارد.

 شرکت کيا موتور تا کنون بارها از رنک کيفيت جهاني بالايي برخوردار شده است به طوري که در سال 2017 طبق يک نظر سنجي از مشتريان، اين شرکت بهترين کيفيت را در بين ديگر خودرو سازي ها داشته است.

 لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان از قطعات محکم ساخته شده اند و در برابر فشار و ديگر ايرادات فني مقاومت خوبي را از خود نشان مي دهند.

348a_x14.jpg

خريد لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان

 در شهر اصفهان تعداد محدودي از مراکز فروش معتبر وجود دارند که لوازم يدکي اصل و با کيفيت خودروي کيا را مي فروشند، بنابراين افراد براي خريد لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان بايد توجه خود را صرف پيدا کردن يک فروشگاه خوب و معتبر کنند.

 علاوه بر اين مسائل رقابت بين شرکت هاي بزرگ خودرو سازي دنيا بر روي بالا بردن کيفيت و توليد بهترين اتوموبيل بسيار زياد است و هر کدام تلاش مي کنند تا بازار خودرو را براي خود تصاحب کنند، به همين دليل به هيچ عنوان قطعات ناسالم يا بي کيفيت توسط شرکت کيا توليد نمي شود.

قيمت لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان

 در بازار لوازم يدکي موضوعات بسياري باعث بالا رفتن قيمت لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان مي شوند. البته بايد توجه داشت عناصري مانند کيفيت و با دوام بودن قطعه بيشترين تاثير را بر روي قيمت لوازم استوک مي گذارند.

 در اين شرايط اقتصادي قيمت لوازم نو خودروهاي کيا بسيار بالاتر از گذشته مي باشند چرا که پيدا کردن لوازم اصل و نو کار آنچنان آساني نيست و همين مسئله باعث شده تا خريداران قيمتي چند برابر قيمت واقعي لوازم پرداخت کنند.

 قيمت بالا و نبود دسترسي آسان باعث شده تا افراد از لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان بيشتر از گذشته اسفتاده کنند. اين لوازم را به راحتي در هر فروشگاه معتبري مي توان تهيه نمود و مورد استفاده قرار داد.

 

خريد لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان

 بايد ذکر نمود که تمامي اين مسائل باعث شده اند تا افرادي سودجو به فروش لوازم تقلبي روي آورند و سود کلاني را کسب نمايند.

 در بازار خريد و فروش لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان و همچنين لوازم نو قيمت ها هر روز بالاتر مي روند اما در برخي از فروشگاه ها قيمت ها مي توانند کمتر از حد معمول باشند.

 براي مثال برخي از فروشگاه هاي آنلاين با دادن تخفيف هاي ويژه به مشتريان، خريداران بسياري را به خود جذب کرده اند.

کارايي لوازم استوک کيا

 با يقين مي توان گفت که اگر لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان کارايي و عملکرد ضعيفي داشتند به کالاهاي پر فروشي تبديل نمي شدند.

 داشتن عملکرد صحيح و استاندارد از ديگر نکاتي است که خريداران و حتي فروشندگان بر آن بسيار تاکيد مي کنند.

 به همين دليل خريداران بايد از سالم بودن و داشتن کارايي لازم قطعه مورد نظر خود اطمينان لازم کنند چرا که در صورت عدم کارکرد صحيح قطعه، خسارت هاي جبران ناپذيري مي تواند براي راننده يا سرنشينان خودرو ايجاد گردد.

 

خريد لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان

 بنابراين افراد قبل از خريد لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان حتما بايد از چند کارشناس مشورت و راهنمايي لازم را دريافت کنند تا به هيچ مشکلي بر نخورند.

 استفاده از لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان که در عين حال داراي کارايي بالا و همچنين کيفيت خوبي باشند باعث مي شود تا سطح ايمني خودرو بالا رفته و عملکرد عالي داشته باشد.

 همچنين استفاده از لوازم با کيفيت بر بالا رفتن عمر مفيد وسيله نقليه تاثير مي گذارد و همچنين باعث مي شود تا ميزان آلايندگي خودرو تا حد قابل توجهي کاهش پيدا کند.

چند نکته براي خريد

 چه براي خريد حضوري يا آنلاين لوازم يدکي استوک کيا در اصفهان، بايد خريداران حتما به رنگ محصول و يا اينکه کالا داراي زدگي مي باشد يا خير حتما توجه کنند.

 خريداران هميشه از طريق بارکد محصول مي توانند متوجه شوند که کالا اصل است يا تقلبي، به اين صورت که در تمامي تلفن هاي همراه هوشمند نرم افزار بارکد خوان از قبل توسط شرکت بر روي دستگاه نصب شده است و خريداران به راحتي مي توانند از اين نرم فزار استفاده کنند.

 همچنين شما مي توانيد براي خريد و يا دريافت اطلاعات از قطعات خودرو اسپروتيج مي توانيد بر روي لوازم استوک اسپورتيج کليک کرده و از آخرين اطلاعات و محصولات آگاهي يابيد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : خرید,لوازم,یدکی,استوک,کیا,در,اصفهان, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 29 خرداد 1399 ساعت: 13:26

انواع خدمات فروشگاه اينترنتي

 

خدماتي که در فروشگاه هاي اينترنتي به مشتري عرضه مي شود مي تواند فيزيکي باشد که شامل موبايل، کتاب، لوازم برقي و … است و يا اين خدمات مي تواند مجازي باشد که شامل نرم افزار، موسيقي، فيلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اينترنتي از مزاياي آن است که هم براي فروشنده و هم براي مشتري سودمند خواهد بود. در دنياي امروزي اکثر کارها به شيوه اينترنتي صورت مي گيرد از اين رو بسياري از کسب و کارها براي افزايش درآمدهاي خود به اين روش روي آورده اند.

 

نکات مهم درباره فروشگاه هاي اينترنتي

فروشگاه آنلاين يا فروشگاه اينترنتي چيست ؟ همان فروشگاه است با اين ... 

طراحي مناسب وب سايت جهت فروشگاه اينترنتي از نکات کليدي است که بايد به آن توجه داشت زيرا هر چه طراحي مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بيشتري داشته باشد مشتري هاي وفادارتري خواهيد داشت که به راحتي به کالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسي دارند. گروه طراحي سايت اينتن طراحي سايت را با تيم مهندسي حرفه اي خود با قيمتي مناسب براي تان انجام خواهد داد. يک فروشگاه اينترنتي معتبر بايد نماد اعتماد الکترونيکي داشته باشد. اين نماد در واقع يک گواهينامه ديجيتال است که وزارت صنعت و معدن جمهوري اسلامي آن را صادر مي کند. امکان پرداخت در محل از ديگر نشانه هاي يک وب سايت فروشگاهي معتبر است زيرا نشان مي دهد که مدارک صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنين يک فروشگاه اينترنتي بايد روش هاي تماس براي خود در نظر بگيرد تا مشتري قادر به برقراري ارتباط باشد. ارائه تصويرهاي مناسب و توضيحاتي که کامل باشد در جذب مشتري موفق تر عمل مي کند. در صورتي که بتوان به سوالات مشتري پاسخ داد مي توان درصد خريد را افزايش داد و فروش بهتري داشت.

 

روش هاي خريد از فروشگاه هاي اينترنتي

 

براي خريد از اين فروشگاه از دو روش مي توانيد استفاده کنيد. روش اول پرداخت در محل است يعني زماني که مشتري کالا را تحويل مي گيرد هزينه را پرداخت مي کند و بدين ترتيب احتمال کلاهبرداري نيز کم مي شود. پرداخت آنلاين روش ديگري است که در اين مورد بايد براي دريافت کالا در ابتدا فاکتور خود را پرداخت کنيد تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاين به آدرس پستي تان ارسال شود. معمولا سايت هاي معتبر هر دو روش خريد را در اختيار مشتري قرار مي دهند تا خود در اين مورد تصميم گيري کنند.

مزاياي فروشگاه هاي آنلاين  اينترنتي

 

فروشگاه هاي اينترنتي براي خريدار و مشتري مزايايي دارند که شرح خواهيم داد. در رابطه با خريدار مي توان گفت که اين گونه لازم به مراجعه حضوري به فروشگاه نخواهد بود و بدون نياز به حمل کالاي مورد نظر، آن را درب منزل تحويل مي گيرند. با اين روش به توضيحات جامعي از کالاي مورد نظر در هر ساعتي از شبانه روز دسترسي خواهيد داشت و سفارش خود را تنها در چند دقيقه مي توانيد ثبت کنيد. اين گونه قادر به مقايسه کالاي مورد نظرتان در فروشگاه هاي انلاين  اينترنتي بسياري خواهيد بود تا بهترين را انتخاب کنيد. کاهش ترافيک، کاهش آلودگي هوا، کاهش آلودگي صوتي و … از جمله مزاياي خريد اينترنتي مي باشد. در رابطه با فروشنده نيز محصولات و خدمات آن ها بدون محدوديت هاي زماني و مکاني به فروش مي رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاين ديدن خواهند کرد و به حضور فيزيکي مشتري نيازي نخواهد بود. با اين روش مشتري از هر نقطه اي قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزينه ها نيز در مقايسه با راه اندازي فروشگاه فيزيکي کمتر خواهد بود. براي قدرت دادن به کسب و کار خود از تغييرات و تحولات جامعه نمي توانيد دوري کنيد و با فروش آنلاين جايگاه بهتري در کسب و کار خود پيدا خواهيد کرد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نکات,مهم,درباره,فروشگاه,های,اینترنتی, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 11:12

7 نکته‌اي که بايد در هنگام انتخاب يک فضاي کار اشتراکي در نظر بگيريد

وبلاگ مقالات 7 نکته‌اي که بايد در هنگام انتخاب يک فضاي کار اشتراکي در نظر بگيريد

براي انتخاب فضاي کار اشتراکي چه مواردي را در نظر بگيريم؟

 

چه فريلنسر باشيد، چه مؤسس يک استارتاپ يا حتي مدير يک شرکت نوپاي کوچک؛ با يک حساب سرانگشتي ساده پي مي‌بريد که فضاي کار اشتراکي بهترين محل براي انجام کار است. بعد از اين کشف و شهود قطعا اين سؤال برايتان پيش مي­‌آيد که: کدام فضاي کار اشتراکي را بايد انتخاب کنيد؟ با وجود تعداد زياد اين نوع فضاها در شهر تهران، پيدا کردن يکي از مناسب‌ترين آنها براي شما قطعا بسيار دشوار خواهد بود. با اينحال آگاهي از برخي نکته‌ها شما را به سمت انتخاب يک فضاي عالي راهنمايي مي­‌کند. با ما همراه شويد تا موارد مربوط به انتخاب فضاي کار اشتراکي را بررسي کنيم.

انتخاب فضاي کار اشتراکي

  1. موقعيت مکاني

موقعيت مکاني بدون شک در انتخاب بهترين فضاي کار از مهمترين فاکتورهاي تصميم‌گيري است. اگر در شغل خدمات هستيد، بايد محلي را انتخاب کنيد که براي مشتريان شما مناسب باشد. شما بايد مکاني را انتخاب کنيد که در اولين جلسه با مشتري، بتوانيد تأثيرگذاري مثبتي روي او داشته باشيد. با اين وجود، اگر بيشتر کارهايتان را مي­توانيد از راه دور انجام دهيد و ترجيح مي‌دهيد که در مکاني آرام و ساکت کار کنيد، پس بايد مجموعه‌اي را انتخاب کنيد که به محل زندگي شما نزديکتر باشد.

 

 

  1. ساکنان مجموعه

براي انتخاب يک فضاي کار اشتراکي در صورت امکان کساني که هم اکنون آنجا مشغول به فعاليت هستند را بشناسيد.

اگر يک فريلنسر هستيد و به دنبال فرصت­هاي شبکه‌­سازي مي‌گرديد،

انتخاب يک فضاي همکاري که متخصصان حرفه‌اي و کاربلد در حوزه‌هاي کاري مختلف آنجا حضور داشته باشند،

مي‌­تواند درهاي زيادي را براي ملاقات با افراد هم فکر و هم‌مسير باز کند.

حتي اگر مي‌توانيد براي مدت کوتاهي آنجا حضور داشته باشيد، با افراد گفتوگو کنيد و ببينيد که آيا مي­‌توانيد با آنها ارتباط برقرار کنيد يا خير.

هيچ چيز، بهتر از کار کردن در يک محيط شاد و در کنار افراد با انگيزه نيست.

  1. سهولت رفت و آمد

شايد دليل ترک کار قبلي‌تان اين باشد که وقت زيادي را براي رفت و آمد به محل کار تلف مي‌­کرديد.

خبر خوب اين است که اکنون که براي خودتان کار مي‌کنيد،

مي­‌توانيد براي کم کردن آن زمان کسل‌کننده تدبيري بينديشيد.

شروع روز بدون ترافيک يا وسايل حمل و نقل عمومي مي­‌تواند تغييرات شگفت‌انگيزي در بهره­ وري و رفاه شما ايجاد کند.

همچنين، اگر قصد استخدام کارمند داريد، محل کاري که دسترسي آسان دارد مي‌تواند مزيت رقابتي شما باشد!

  1. فضاي داخلي مناسب

شما کسب‌وکار خود را به تنهايي شروع کرديد و اين لحظه براي شما شگفت انگيز است!

زودتر از آنچه تصور مي‌­کرديد، نياز به توسعه تيم پيدا کرديد.

داشتن فضاي اداري مناسب که به شما امکان گسترش فضاي قابل استفاده را مي­‌دهد

هنگام انتخاب محل کار به خاطر داشته باشيد.

نياز به تغيير محل کار به طور مداوم، مي­‌تواند کمي آزار دهنده باشد.

 

 

  1. امکانات

فضاي کار اشتراکي بايد کليه امکانات اساسي که فرد از محل کار خود انتظار دارد در اختيار او قرار دهد.

بسياري از فضاهاي کار اشتراکي تعهد به تأمين همه امکانات مي‌دهند اما الزاما همه آنها به تعهدات خود پايبند نيستند.

به خاطر داشته باشيد که يک فضاي کاري کاملاً مجهز، گران خواهد بود،

بنابراين سعي کنيد فضايي را انتخاب کنيد که تعادل اقتصادي و هدايت شدني آن را مختل نکند.

  1. رويدادهاي تخصصي

بسياري از فضاهاي همکاري، رويدادهايي با موضوعات تخصصي و با حضور کارآفرينان موفق را به صورت هفتگي و يا ماهانه برگزار مي‌­کنند.

در بسياري از اين رويدادها افراد با نفوذ و سرمايه گذاران با تجربه به عنوان مهمان حضور دارند؛

که فرصتي فوق‌العاده براي شبکه­‌سازي است.

به دنبال اين فضاهاي پويا باشيد زيرا رشد کسب‌وکارتان و يا حتي رشد شخصي شما در اين موقعيت‌ها سرعت مي‌گيرد.

  1. وضعيت مالي شما

تا اينجا تمام مواردي که گفته شد با فضاي کار اشتراکي گره خورده بود

اما اين نکته به شما و جيبتان متصل است.

از قضا اين نکته يک عامل بسيار تأثيرگذار در انتخاب فضاي کار اشتراکي نيز هست.

هنگام راه‌­اندازي يک کسب‌وکار جديد، شما به دنبال کم کردن هزينه‌هاي جاري تا حد امکان هستيد.

ديدن مبلغ اجاره ماهيانه به عنوان يک بدهي سرسام‌آور، اتفاقي تلخ براي شما و کسب‌و کار کوچکتان خواهد بود.

بنابراين مجموعه‌اي را انتخاب کنيد که متناسب با بودجه شما باشد.

پاراديس هاب در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : 7,نکته‌ای,که,باید,در,هنگام,انتخاب,یک,فضای,کار,اشتراکی,در,نظر,بگیرید, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 19:29

براي خريد انواع اتصالات ساختماني بايد به چه مواردي توجه داشته باشيم؟

 

اگر براي خريد لوله و اتصالات ساختماني به بازار رفته باشيد، حتماً با انواع مختلفي از اتصالات با برندها و جنس هاي مختلف رو به رو شده ايد. همين مسئله امکان دارد شما را دچار سردرگمي بکند. بنابراين بهتر است قبل از خريد اتصالات ساختماني نکات زير را در نظر داشته بگيريد و بعد محصول مورد نظر را در اينترنت سرچ کنيد و از نمونه محصولات ديدن کنيد و بعد تصميم خود را بگيريد.ما براي اين کار فروشگاه اينترنتي چلونگر را به شما پيشنهاد مي دهيم.

  • قبل از خريد، با مهندس و لوله کش ساختماني با تجربه مشورت داشته باشيد. يک لوله کش ماهر مي تواند به راحتي به شما بگويد که چه نوع اتصالاتي نياز داريد. انتخاب نوع اتصالات در افزايش کيفيت لوله کشي بسيار تاثير دارد.
  • هيچ وقت کيفيت را فداي پول نکنيد! مخصوصا براي لوله کشي ساختمان! زيرا تعميرات لوله کشي در ساختمان ها بسيار سخت و طاقت فرسا و پرهزينه مي باشد. بنابراين با انتخاب لوله  و اتصالات با کيفيت، تا سال ها خيال خود را از لوله کشي ساختمان راحت کنيد.


parp_image1.jpg 

اتصالات برنجي چيست؟

 

برنج از مس و روي تشکيل شده است، در برخي موارد سرب نيز در آن وجود دارد، داراي تنوع بسيار زيادي است، قيمت آن بيشتر از ديگر اتصالات مي باشد، اتصالات برنجي در واقع به شکل اتصالات لحيم کاري مي باشد اما داراي تفاوت هايي در مقدار فشار وارده و اندازه ي دما مي باشند. که اتصالات برنجي از مقاومت بيشتري در  دما و فشار بالا برخوردار مي باشد.

 

مقاومت در اتصالات برابر با مقاومت در  لوله هاي وصل شده است. جهت اتصالات بايد از مس فسفردار استفاده شود، اما جهت لوله هاي فولادي، برنزي، مسي و اتصالات فولادي و برنزي بايد از نقره استفاده مي شود.

لوله سبز چيست ؟


 

لوله ها جزو جدانشدني و حياتي بخش ساختمان و مسکن هستند که از اهميت زيادي  برخوردار مي باشند ، با پيشرفت تکنولوژي نوع لوله ها تغيير کرده و نواقص و عيوب لوله هاي قديمي مانند فلزي و پليکا که اغلب شکنندگي و فرسودگي بود رفع شده اند و نسل جديدي از لوله ها با نام لوله پروپيلن يا لوله سبز توليد و در بازار عرضه شده است ، اين لوله ها به دليل مزيت هاي فراوان کاربرد گسترده اي در بخش ساختمان و انتقال دارند و در اين پست قصد داريم به مواردي مانند ترکيبات لوله سبز.


 

لوله سبز يا لوله پروپيلن نسل جديد لوله ها مي باشد که از مقاومت بسيار بسيار بالايي در برابر فشار ، شکنندگي ، ضربه و حرارت برخوردار هستند ، اين لوله ها اغلب به رنگ سفيد و يا سبز رنگ مي باشند .لوله ها جزو جدانشدني و حياتي بخش ساختمان و مسکن مي باشند که از اهميت بالايي برخوردار است ، با پيشرفت تکنولوژي نوع لوله ها تغيير کرده و نواقص و عيوب لوله هاي قديمي مانند فلزي و پليکا که اغلب شکنندگي و فرسودگي بود رفع شده و نسل جديدي از لوله ها با نام لوله پروپيلن يا لوله سبز توليد و در بازار عرضه شده است ، اين لوله ها به دليل مزيت هاي فراوان کاربرد گسترده اي در بخش ساختمان و انتقال دارند.

 

براي خريد لوله و اتصالات بهتر مي باشد از فروشگاه هاي معتبر مانند چلونگر استفاده کنيد زيرا محصولات آن ها معمولا داراي کيفيت بالايي بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن ها خريد کنيد.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : برای,خرید,انواع,اتصالات,ساختمانی,باید,به,چه,مواردی,توجه,داشته,باشیم؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 156 تاريخ : جمعه 23 خرداد 1399 ساعت: 15:10

نرده حفاظ روي ديوار و قيمت هر متر نرده حياط


آيا شما هم ميدانيد که يکي از راه هايي که ميتواند توسط آن ديوارها و همچنين منازل خود را از ورود غيرمجاز حفظ کنيد،

نرده حفاظ روي ديوار است.  نرده هاي حفاظ در واقع باعث مي شوند که شما بتوانيد امنيت خانه خود را حفظ کنيد. شايد تصور کنيد که اين کار راحت است اما در واقع نصب حفاظ ديوار يکي از کارهايي است که بايد با دقت تمام انجام شود. البته دقت داشته باشيد که موقع انتخاب حفاظ ديوار و همچنين نصب آن بايد به چه نکاتي دقت کنيد.


 
انواع حفاظ ديوار


عوامل مؤثر بر انتخاب نرده حفاظ روي ديوار


انتخاب حفاظ ديوار در واقع شامل نکات بسياري مي شود. زماني که شما ميخواهيد يک حفاظ را انتخاب کنيد بايد بدانيد که در واقع بايد پول بسياري خرج کنيد تا بتوانيد امنيت را تا حد زيادي برآورده کنيد. هرچقدر هم که شما هزينه هاي بيشتري را براي حفاظ در نظر بگيريد انتخاب شما نيز متنوع تر خواهد شد. البته بايد بدانيد که هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نوع حفاظ ديوار آشنا کنيم.
کاربري حفاظ هم بسيار مهم است. شما بايد امنيت حفاظ ديوار را حفظ کنيد. بايد در اين زمينه انتخاب هاي خود را به دقت بررسي کنيد. ارتفاع و همچنين پيچيدگي هايي که در اين زمينه وجود دارد به شما اجازه خواهد داد که کار خريد و فروش حفاظ ديوار را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يک محل امن هم در وسط شهر زندگي کنيد دست شما باز است که حفاظ هاي ساده اي مانند حفاظ هاي سرنيزه اي استفاده کنيد.
اگر شما در خارج از شهر زندگي مي کنيد، حفاظ ديوار مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي سنگين استفاده کنيد.

 


حفاظ روي ديوار بسته به چه عواملي است؟


در واقع زماني که شما ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري کنيد مانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالک اين است که بايد به آن دقت کنيد و در واقع حفاظ هاي ديواري براي زيباتر کردن ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند پس بايد به ويژگي هاي مختلف آن دقت کنيد.
ويژگيهاي حفاظ ديوار
شما بايد در حين خريد حفاظ ديوار به نکته ها و ويژگي هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص کنيد. ويژگي هاي مختلف از جمله موارد زير مي توانند در خريد حفاظ ديوار حائز اهميت باشند.

 

 

ويژگي هاي حفاظ ديوار

 

جنس حفاظ يکي از مهم ترين موارد در انتخاب حفاظ ديوار است.
همانطور که گفتيم تقريبا همه حفاظ هايي که در شهر وجود دارند از جنس فولاد و يا آهن هستند. آنچه که بايد بدان دقت کنيد اين است که علاوه بر جنس حفاظ، ارتفاع حفاظ هم ميتوانيد متفاوت باشد اما معمولا حفاظ ديوار با ارتفاع بين يک متر تا يک متر و نيم ساخته مي شود. ارتفاع در واقع از جمله مهمترين بخش هايي است که روي قيمت حفاظ ها اثر گذار خواهد بود. ضمن اينکه شما ميتوانيد ارتفاع هاي مختلفي را انتخاب کنيد اين نکته هم حائز اهميت است که ارتفاع بايد به گونه اي باشد که امنيت ساختمان را حفظ کند.

 


تراکم و نوع حفاظ ديواري


تراکم حفاظ در واقع با استفاده از ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر که تراکم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم نزديک تر خواهد بود. تراکم پايين به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر که تراکم کمتر باشد، هزينه هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراکم اين نوع حفاظ ها باعث امنيت بسيار بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ ديوار به انواع مختلفي تقسيم بندي مي شود که از جمله آنها مي توان به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و همچنين بوته اي، نيزاري و ليليوم است.
نرده حفاظ ديوار شاخ گوزني
يکي از رايج ترين انواع حفاظ هايي که مورد استفاده قرار مي گيرد حفاظ شاخ گوزني است. اين نوع نرده ها در واقع به دليل شباهت زيادي که به شاخ گوزن دارند به اين نام شهرت يافته اند. هزينه اين نوع نرده ها نسبت به ساير نرده ها بالاتر است. هرچند که براي اين محصولات در واقع محدوده قيمت مشخصي وجود ندارد و مي توان گفت که قيمت نرده ها به تعداد شاخه، عرض و ارتفاع آنها بستگي دارد. اين نوع حفاظ ديوار معمولا مزيت هاي بسياري دارد که از جمله آنها ميتوان به امنيت بالاي آن ها اشاره کرد. عبور از بالاي اين حفاظ ها تقريبا غيرممکن است و ميتوان گفت که خمکاري هاي که رو به بيرون است و همچنين در جهت هاي مختلف قابل استفاده خواهند بود. همانطور که گفتيم زيبايي هاي اين نوع از حفاظ ها در واقع از بزرگترين مزيت هاي آن هاست. مزيتي که شما ميتوانيد با رنگ آميزي هاي زيبا آن را دو چندان کنيد.

 

حفاظ ديوار سرنيزه اي

يکي از انواع حفاظ ديوار، حفاظ سرنيزه اي است. اين نوع حفاظ ها متشکل از ميله هاي عمودي است. حفاظ سرنيزه اي اما يکي از انواع نوستالژيک حفاظ ها به شمار مي آيد که همه ما آنها را ميشناسيم. همچنان مي توان گفت که مشتري هاي پروپا قرصي هم وجود دارد. اين محصول هاي حفاظتي اما براي کاربران به انواع مختلف ساخته خواهد شد. اين محصول حفاظتي در اندازه هاي مختلفي ساخته مي شوند که از جمله آنها ميتوان به ارتفاع 100 متري، 120 متري و همچنين 150 متري اشاره کرد.

 

نرده حفاظ ديوار ساده

نرده ديوار حفاظ ساده هم يکي از انواعي است که بايد آن را مورد استفاده قرار دهيد. از جمله مدل هاي بسيار کاربردي هم در اين زمينه مورد استفاده قرار مي گيرد که در مدل هاي يک طرفه، دو طرفه و سه طرفه توليد خواهد شد. تمامي افرادي که در اينجا براي شما مي سازند، مدلهايي که در اين زمينه وجود دارد، از طراحي هاي ساده برخوردار هستند. همانطور که ميدانيد انواع قديمي ترين از اين نرده ها نيز وجود دارد که ميله هايي عمود بودند که سر آن به يک تيغه سرنيزه اي ختم خواهد شد.
استفاده از اين نوع حفاظ ها در انواع ديوارها مورد نياز است تا بتوان در اين زمينه امنيت را ايجاد کرد. اگر شما هم ميخواهيد حفاظ ديوار را خريداري کنيد بهتر است از مکان هاي معتبر در اين زمينه استفاده کنيد تا خريد امني را داشته باشيد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  ساختمان

 

ارتفاع اين نوع از حفاظ ?? تا ??? سانتي متر است.
براي جوشکاري و نصب حفاظ شاخ گوزني ، شاخک هاي حفاظ به روش جوشکاري دوطرفه و الکترود مخصوص اين نوع حفاظ استفاده مي شود.
مقطع برش پيکان هاي حفاظ ? الي ? سانتي متر است .

لازم است براي ساخت از ميلگرد ?? استفاده شود.
حفاظ نرده شاخ گوزني – به گونه اي مي باشد که حتي اگر سارقان حرفه اي باشند ولي با استناد به نوک تيز و برنده بودن ميلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ نرده شاخ گوزني  ، امکان رد شدن از حفاظ به هيچ وجه امکان پذير نمي باشد .
يکي از محاسن شرکت حفاظ سازه در ساخت اين نوع حفاظ از فولاد با کربن بالا و ميلگردهاي ?? استفاده ميشود و قابليت نصب در هر نوع ديواري را دارا مي باشد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  ساختماني

حفاظ نرده شاخ گوزني  دزد گيري مناسب
هم اکنون براي امنيت تمام مراکز تفريحي،مراکز اداري و تجاري ازحفاظ هاي مانند فنس هاي برقي ، قفل الکترونيک ، دوربين مداربسته (حفاظ نا محسوس و قابل رويت) انواع حفاظ ساختمان که داراي نوکهاي تيز و برنده مي باشند.

مانند حفاظ ليليومي، حفاظ سر نيزه اي،حفاظ بوته اي، حفاظ شاخ گوزني و … استفاده ميشود.

اين نکته رو متذکر بشم که براي افزايش امنيت ساختمان ، نصب حفاظ را در برنامههاي خود داشته باشيد. و سريعا با کارشناسان شرکت حفاظ سازه تماس بگيريد.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ ديوار


حفاظ نرده شاخ گوزني  – حصار کشي روي ديوارهاي قلعه ها و ساختمان ها در طول تاريخ تا به امروز گسترش پيدا کرده است و مي توان اظهار داشت که که در سال هاي گذشته تنها فقط حفاظ سرنيزه اي موجود بوده است که استفاده مي کردند .

حفاظ نرده شاخ گوزني  آپارتمان

هم اکنون با توجه به گسترش و مدرن تر شدن زندگي شهري و تنوع انواع حفاظ ها در نوع ساخت و مقاومت هاي مختلف شکل گرفته است.
حفاظ نرده شاخ گوزني  نيز مستثني نبوده و اين حفاظ نيز دچار تغيير شکل گرديد و کاستي هاي خود را که در نمونه هاي اوليه وجود داشت ، ارتقا داده وهم اکنون از بهترين گزينه هاي حفاظ نرده شاخ گوزني  حفاظ روي ديوار محسوب مي شود.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني  و موضوع نصب


نوع منازل و ساختمان ها و مراکز تجاري نصب حفاظ بوته اي و حفاظ نرده شاخ گوزني  را تايين مي کند
به طور کلي مي توان روش هاي نصب را با توجه زمين و سطح ديوار کاردر نظر داشت.

که در اين مبحث مي توانيم آن را شرح دهيم.

ساخت و نصب حفاظ بوته اي وحفاظ نرده شاخ گوزني  با در نظر گرفتن سطح کار
با توجه به امار پروژه اي اجرا شده در سطح کشور توسط شرکت حفاظ سازه ??سطح کار يا ديوار ، سنگي بوده و ?? درصد ديوارها فلزي مي باشد .

?) –نصب حفاظ بر روي ديوارهايي با درپوش سخت
در اين متد ابتدا حفره هايي با عمق ?-?? سانت و به اکس ??? متر از يکديگر بر روي سطح ديوار ايجاد شده و ميگرد داخل اين سوراخ ها کوبيده مي شود.

در اصل براي نصب حفاظ نرده شاخ گوزني 
مي بايست اتصال ها به نقاطي صورت بگيرد که از نظر استحکام داراي قدرت بالا بوده.
ميخ ها استفاده شده بين دو ميلگرد طولي که مابين حفاظ نرده شاخ گوزني  را تشکيل مي دهند و از دو ميلگرد طولي که به صورت موازي با هم قرار مي گيرند و فاصله ? سانت از يکديگر قرار مي گيرند تا اصول آن رعايت شده باشد.

قوطي به طول حداقل ? سانت به صورت افقي بر روي حفاظ نرده شاخ گوزني  قرار مي گيرد
ميخ ها و حفاظ ديوار به يکديگر جوشکاري شده و در سطح بالايي ديوار ثابت مي شوند.
روش فوق از پيشه پا افتاده ترين روش براي نصب حفاظ روي ديوار است ولي طي گذشت ساليان سال اين نوع حفاظ ها فرصت هايي عالي براي روي کار آمدن و بکار گرفته شدن در اختيار داشتند.

 

حفاظ نرده شاخ گوزني به اختصار به آنها اشاره مي کنيم:


به عنوان مثال آب باران هنگام تخليه شدن از روي ديوار ناگزير راهي از بين حفاظ ها براي خود پيدا مي کند و همين امر موجب زنگ زدگي حفاظ وباعث از بين رفتن آهن آن ميشود.
يا به عنوان مثال عدم استحکام کافي يک يک عدد ميلگرد براي نگه داشتن.
حفاظ نرده شاخ گوزني  که نصب موازي و به صورت جايگزين اتصالات ابتدايي شده اند.

?)- نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  بر روي ديوار سطح فلزي
در اين نوع روش با استفاده از ضخامت درپوش فلزي روش کار فرقمي کند.
براي درپوش فلزي با ضخامت بيش از ? ميل مي توانيم به طور کاملا مستقيما حفاظ پنجره را بر روي درپوش نصب کرد.ولي مي توانيم در حالتي که ضخامت درپوش کمتر از ? ميل باشد جهت استحکام کافي بايد حفاظ به ديوار زير درپوش محکم شود که در پاراگراف هاي بالايي روش هاي نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  و حفاظ بوته اي بصورت مفصل بررسي شد.

حفاظ نرده شاخ گوزني  سر ديواري

حفاظ نرده شاخ گوزني  محافظ آپارتمان

?) –نصب حفاظ آهني با بستر خاص
ديده شده است در برخي موارده بسيار نادر از موارد درپوش بر روي ديوار محوطه نه سنگي است نه فلزي بلکه از موادي خاص و جديد استفاده شده است.

درچنين حالتي توسط کارشناسان شرکت حفاظ سازه طرح ريزي و برنامه ريزي مي شود.
اينکه حفاظ خيلي خوب نصب شود و يا خيلي بد و از طرفي شرايط موجود مثلا پستي و بلندي سطح ديوار،اينکه کجا بهترين اتصال حفاظ نرده شاخ گوزني  وجود دارد که به صورت کاملا اصولي انجام مي پذيرد.
حفاظ توليد شده توسط شرکت حفاظ سازه داراي فنداسيون يا بنقدرت مند و از استحکام بالايي برخوردار مي باشد.
در اين صورت نصب حفاظ نرده شاخ گوزني  همانند بند دوم نصب را انجام ميدهيم.

حفاظ نرده شاخ گوزني 

حفاظ نرده شاخ گوزني -عوامل مهم در تايين قيمت بازار
حفاظ نرده شاخ گوزني - عوامل مهم که باعث تغييرات قيمت مي شود.
ارتفاع حفاظ
تراکم شاخه هاي حفاظ نرده شاخ گوزني 
عرض حفاظ
جنس رنگ
نوع جوش

بسترکار و زمين نصب
ارتفاع : حفاظ هاي شاخ گوزني از ??سانتي متر تا ??? سانت توسط شرکت حفاظ سازه توليد مي شود.
تراکم:حفاظ نرده شاخ گوزني  درسه تراکم ? ، ?? و ?? توسط شرکت حفاظ سازه توليد مي شود .
تراکم حفاظ يعني تعداد شاخک فرعي و اصلي موجود درحفاظ شرکن حفاظ سازه مي باشد  اين سه عدد تعداد شاخه هاي حفاظ مي باشد.

نوع جوشکاري:
جوشکاري برق شرکت ها هنوز از ان استفاده مي کنند بدليل استفاده از گِل براي جوش ها ، بعداز مدتي ريخته وباعث زنگ زدگي محل جوش مي شود.

جوش استفاده شده در صنايع فلزي حفاظ سازه با استاندارهاي روز هماهنگ مي باشد.
بستر نصب کار:اگربستر کارقوطي باشد .

قيمت حفاظ حفاظ نرده شاخ گوزني  افزايش مي يابد.
(
خوده قوطي ها نيز،در سايزهاي متنوع و مختلف توسط شرکت حفاظ سازه تهيه مي شود)

حفاظ نرده شاخ گوزني  و اهميت اين حفاظ
خانه از بهترين محيطي است که فرد در آن زندگي مي کند و در نتيجه بايد نهايت آرامش و امنيت را در منزل خود داشته باشد. امنيت و آرامش دروني خانواده تأمين شده و امنيت و آرامش بيروني توسط حفاظ هاي ساختماني براي خانه تأمين ميشود. حفاظ نرده شاخ گوزني  يکي از مهمترين ابزار حفاظتي به شمار
مي آيد.

 

به طوره کلي حفاظ هاي روي ديوار:


حفاظ نرده شاخ گوزني  , حفاظ ليليوم ,حفاظ نيزار , حفاظ بوته اي , حفاظ کلاسيک , حفاظ نرده شاخ گوزني  آبشاري .

يکي از حفاظهايي که براي عدم ورود دزد ها و سارقين به محيط خانه استفاده ميشود حفاظ نرده شاخ گوزني  است که شبيه به شاخ گوزن طراحي شده و که فولاد ساخته مي شود که داراي نوکي تيز بوده و مانع از عبور افراد متجاوز به داخل ملک شخصيتان ميشود.

در نتيجه آرامش و امنيت
جزو اصلي ترين خواسته هاي انسان است و ما در اولين قدم، خواسته هايمان را در محل زندگي خويش برآورده ميسازيم، درنهايت اطلاعات در مورده حفاظ و همچنين لوازمي که ميتوان از آنها براي حفاظت از جان عزيزانمان استفاده کنيم ميباشد.
در اين مبحث سعي شده تا حفاظ هايي که سبب افزايش امنيت خانهايمان ميشود معرفي شود و همچنين توضيحاتي در مورد عمل کرد.

حفاظ نسبت به سارقين ارائه شود.
بهتر است بدانيم در شروع که اکثر دزدي ها از طريق ورود به ديوار انجام ميشود و بررسي هميشگي آنها که در نداشتن حفاظ يک خانه را فراموش نکنيد.

در کنار بازرسي اين موارد ميتوان از ابزار مهمي استفاده کرد که در بحث امنيت منزل و خانه مورده اهميت بوده و آن حفاظ روي ديوار ميباشند.

به اين صورت که حفاظ نرده شاخ گوزني  از مواردي ميباشند
که بيشترين تأثير را براي جلوگيري از ورود افراد متجاوز به داخل ساختمان دارند. حفاظهاي مختلفي براي کاربردهاي متفاوت وجود دارد و داراي جنسهاي متنوع ميباشد.

 

 

حفاظ پنجره چيست؟

حفاظ پنجره فرفورژه چيست؟
زماني که صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به آهن دارند. در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است. شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند. توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان حفاظ پنجره فرفورژه به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود. ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند. دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند. شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي حفاظ پنجره فرفورژه قابل مقايسه نيست.

 

حفاظ فرفورژه با طرحها و نقشهاي جذاب

 

فرفورژه اصطلاحي فرانسوي به معناي آهن کوبيده شده استفرفورژهها، آهنهايي هستند که در کوره گداخته و پس از آن کوبيده ميشوند. سپس به اشکال مختلف تبديل درميآيند. فرفورژهها به دليل کوبيده شدن جلا و جلوه خاصي پيدا ميکنند و با استفاده از آنها ميتوان شکلها و ترکيبهاي زيبا و جذابي ايجاد کرد.

حفاظهايي که با فرفورژه ايجاد ميشوند، تنوع زيادي در طرح و نقش دارند و ميتوانند جلوه جذابي در نماي ساختمان ايجاد کنند. اگر تمايل به طراحي حفاظهايي جالب با طرحهايي چشمنواز داريد، بهتر است از حفاظهاي فرفورژه براي پنجرههاي دوجداره ساختمان خود استفاده کنيد.

انوع حفاظ پنجره فرفورژه

چرا حفاظ پنجره فرفورژه؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد حفاظ پنجره فرفورژه را انتخاب کنيد. اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند. البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است. در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است. در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد. البته افزايش استفاده از حفاظ پنجره فرفورژه در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

 

مزاياي حفاظ پنجره فرفورژه

کيفيت حفاظ پنجره فرفورژه شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد. آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد. در اين بين حفاظ پنجره فرفورژه نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره فرفورژه چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند. اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد. شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد. هرچند استفاده از اين نوع حفاظ پنجره فرفورژه ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 منبع : نرده آهني ديوار

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نرده,حفاظ,روی,دیوار,و,قیمت,هر,متر,نرده,حیاط, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت: 22:34

تابلوسازي

تابلويي که براي سردرب فروشگاه يا شرکت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه کاري شما به حساب مي آيد. بايد حداکثر دقت لازم را داشته باشيد که مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور کل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باکس،تابلو نئون پلاستيک ،تابلو چلنيوم ،تابلو کامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيکي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلکسي و تابلو فلکسي فيس مي باشد.

اين نوع تابلوها که امروزه يکي از مدرن ترين و پر کاربرد ترين تابلوهاي تبليغاتي موجود به شمار مي رند ، از دو جزء تابلو کامپوزيت و حروف برجسته چلنيوم تشکيل شده اند. جالب است بدانيد که چلنيوم در واقع نام نوعي فلز است که سازندگان اين تابلوها از آن براي ساخت دور حروف برجسته بهره مي گيرند. فلز مذکور در واقع آلياژي است از آلمينيوم که داراي خاصيت هايي همچون نرمي و براقي سطح است که افزون بر زيبايي بي نظير آن ، مزاياي ديگري را نيز براي اين تابلو ها به ارمغان مي آورد که در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم نمود.

تابلو مغازه يکي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي کسب و کارها بوده است که با پيشرفت صنعت تابلوسازي، تابلوهاي جديد با بروزترين تکنولوژي هاي جهان در حال ساخت مي باشد.

اساس تبليغ موفق متني چشمگير ،خيره کننده خوانا ،ساده واضح ،روشن و صد البته به ياد ماندني است. اين واقيعت که فردي که در خيابان خطرناک مشغول رانندگي است بايد پيام نوشته روي تابلو را ببيند ، بخواند وبه خاطر بسپارد ،بر اهميت ساده و کوتاه بودن پيام بيشتر تاکيد مي کند ، چرا که در غير اينصورت راننده تمرکزش را از دست مي دهد .فقط چند ثانيه فرصت داريد تا چشمان بينندگان را خيره کنيد ،پس چه بهتر که متن تابلو کوتاه و جذاب باشد . اگر عناصر گرافيکي مي خواهيد استفاده کنيد ،اين عناصر نيز بايد منحصر به فرد ،مرتبط با موضوع ،قابل درک و آسان باشد.

علايم و گرافيک بر روي تابلو مغازه ها براي همه شرکت هايي که براي عابران پياده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروري است.آنها مي توانند يک تصوير ماندگار ايجاد کنند و مشتري را به سمت خود جذب نمايند.

مطمئن باشيد که با داشتن علامت درست بر روي تابلو فروشگاه مي توانيد پتانسيل فروش خود را افزايش دهيد.

تابلوي مغازه اي که به صورت غير حرفه اي و بد اجرا شود ،به طور ناگهاني کسب و کار شما را دچار رکود مي کند.

هدف اصلي از طراحي تابلو مغازه ، در تابلوسازي جلب نظر مخاطب  است.که اين کار توسط سه ابزار اصلي :

رنگ،تصوير و کلمه انجام مي شود. تابلو مغازه امکان رويت کالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزي براي مخاطب فراهم مي کنند.

مواردي که بايد در طراحي تابلو مغازه در نظر گرفت بسيار مهم هستند از جمله اين موارد مهم ميتوان به اصول رنگ بندي در طراحي تابلو اشاره کرد

ترکيب رنگها بايد طوري باشد که در ذهن هر بيننده اي ماندگار شود و با نوع کسب و کار مغايرت نداشته باشد و اصول گرافيکي در آن رعايت شده باشد .

 

منبع : تابلو الماس

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تابلویی,که,برای,سردرب,فروشگاه, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 147 تاريخ : جمعه 16 خرداد 1399 ساعت: 23:40

پديد‌آورنده: پاتريک موديانو

مترجم: ساسان تبسمي

نشر افراز

گمشده، که در عنوان اين رمان از پاتريک موديانو به چشم مي‌خورد، در واقع کارآگاهي است که شخصيت اصلي رمان خيابان بوتيک‌هاي خاموش مي‌باشد. گاي رولاند، مبتلا به فراموشي است و از زندگي‌اش، قبل از شروع کار به عنوان يک بازپرس خصوصي، تقريبا هيچ خاطره‌اي در ذهن ندارد؛ حتي نام و مليتش هم بر او پوشيده است. اما حالا، پس از صرف زماني طولاني در حل و فصل کردن مشکلات ديگران، گاهي تصميم مي‌گيرد تا گره‌هاي زندگي خود را بگشايد.

پديد‌آورنده: رومن گاري

مترجم: منوچهر عدناني

نشر ثالث

عظمت و انزواي آفريقاي تحت سلطه‌ي فرانسه، پيش‌زمينه‌اي بسيار الهام‌بخش براي پويش غيرمتداولي است که توسط خانه به دوشي آرمان‌گرا به اسم مورل شکل گرفته است. اين مرد فرانسوي، که خانه و زندگي‌اش را در جنگ از دست داده است، هويت خود را با چيزي غير از چيزي بهتر از نوع بشر بازمي‌شناسد. او در طلب رمان ريشه‌هاي آسمان است؛ در تکاپوي استقلال، آزادي، کرامت و عزت‌نفس خود. او تلاش مي‌کند تا گله‌هاي رو به نابودي فيل‌ها را از خطر برهاند. هدفي که فقط با کمک و پشتيباني ميانا، قرباني ديگر جنگ، تحقق خواهد يافت.

زندگي در پيش رو

پديد‌آورنده: رومن گاري

مترجم: ليلي گلستان

نشر ثالث

رمان تکان‌دهنده‌ي زندگي در پيش رو، موفق به کسب مهم‌ترين جايزه‌ي ادبي فرانسه، جايزه‌ي گنکور، شده است. اين رمان، نقدي گزنده بر رفتار فرانسوي‌ها با مهاجرين، فقرا و سالخوردگان است که هم‌زمان زننده و اميدبخش مي‌باشد.

تهيه و خريد کتاب از کتاب فروشي کاواک

 

?+

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : برندگان,جایزه,ادبی,گنکور,بخش,دوم, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 13 خرداد 1399 ساعت: 21:22

فالوده، بستني يا يخ در بهشت؟؟؟

تابستان به خوردني هاي خنکش معروف است، در اين مقاله ما به شما انواع خوردني هاي خنک تابستاني معرفي ميکنيم تا در خانه درست کنيد و لذت ببريد. طرز تهيه بستني و فالوده، يخ در بهشت در اين مقاله آموزش داده ميشه. 

واژه دسر از واژه فرانسوي گرفته شده‌. تنوع دسرها خيلي زياده ولي معمولا دسر سرد تنوع بيشتري دارهاولين دسر آبنبات‌ بوده که از موم کندوي زنبور عسل ساخته شده بوده. قرون وسطي، زماني که شکر توليد شد، شيريني چيز جديدي بوده. اما بسيار گرون و فقط افراد ثروتمند از شيريني‌ها و دسرها استفاده مي‌کردنکساني که دوست دارن از وزن کم کنن، بهتره بعضي دسرهاي خنک تو اين فصل تابستون رو وارد برنامه غذايي خودشون بکنن.

طرز تهيه سه مدل دسر سرد مناسب فصل گرما

همونطور که مي‌دونين شير جزء مواد پر خاصيتي که تو بستني زياد استفاده مي‌شهبا خوندن اين بلاگ با طرز تهيه بستني و خواص بستني آشنا بشين.

خواص بستني دسر سرد محبوب همه ي سنين :

  • شير باعث تقويت استخوان و دندان مي‌شه.

استخوان‌ها و دندان‌ها دو عضو مهم بدن هستن. استخوان‌ها تو انجام فعاليت‌ها و حرکت کردن به فرد کمک مي‌کننشير باعث سلامت دندان‌ها هم مي‌شه، بنابراين عمل گوارش، سالم‌تر شده و ويتامين‌ها و مواد مغذي موجود تو غذا به خوبي جذب بدن مي‌شن.

شير باعث استحکام استخوان‌ها و دندان‌ها شده، تراکم اون‌ها رو حفظ مي‌کنه و از مشکلات مربوط به استخوان و دندان جلوگيري مي‌کنه.

  • تامين انرژي بدن با خوردن شير:

شير، علاوه بر کلسيم، کالري هم داره. ولي بيشتر افراد معمولا از کالري پرهيز مي‌کنن چون باعث بالا رفتن وزن مي‌شه، اما بدن به کالري به عنوان يکي از منابع انرژي نياز داره. اما تو مصرف کالري ، بايد بسيار دقت کرد، چون کالري زياد خوب نيس و باعث چاقي مي‌شه.

  • کنترل فشار خون با شير:

يکي ديگر از فوايد نوشيدن روزانه شير براي سلامتي اينه که شير فشار خون رو تو افرادي که فشار خون بالا يا پايين دارن کنترل مي‌کنه.

مواد لازم براي تهيه بستني سنتي :

  • شير پرچرب: ? ليوان
  • خامه: ??? گرم
  • شکر: دو ليوان
  • گلاب: نصف ليوان
  • ثعلب و زعفران:  به مقدار دلخواه
  • خلال پسته: دو قاشق غذاخوري

طرز تهيه بستني سنتي به عنوان يک دسر سرد :

vvhh_q5.jpg

تو مرحله اول براي تهيه بستني سنتي يک سيني مناسب که لبه دار باشه رو انتخاب کنين و بر روي آن خامه رو با قطر با کف قاشق پهن کرده و تو فريزر قرار بدين تا خامه يخ بزنه.

بعد يک قابلمه مناسب رو انتخاب کنين و بر روي اجاق گاز قرار داده و شير رو درون آن بريزين و بذارين با حرارت بالا بجوشهبعد از جوشيده شدن شير حرارت را کم و زعفراني که از قبل دم کرده بودين رو به همراه گلاب به شير اضافه کنين و کاملا هم بزنين تا مخلوط بشه. بعد ثعلب را با شکر کاملا مخلوط کنين و اندک اندک به شير اضافه کنين و مداوم شير را هم بزنيد.

وقتي که غليظ شد آن را از روي حرارت برداريد و درون کاسه اي بريزين. سپس در يک قابلمه يا ظرف بزرگتر يخ قرار گذاشته و کاسه بستني رو تو کنار يخ ها قرار داده و خوب هم بزنين . بعد به مدت ?? دقيقه تو فريزر قرار دهيد و سپس بيرون آورده و خوب هم بزنين.اين فرايند را ? بار تکرار کنين.

قطعات کوچک از خامه يخ زده را برش داده و به بستني به همراه خلال پسته اضافه کنينو سپس خوب بستني رو هم بزنين تا خامه و خلال پسته تو همه جاي آن نفوذ بکنهبراي مدت کوتاهي تو يخچال گذاشته سپس ميل کنين. نوش جان

يکي ديگر از دسرهاي ايراني که خيلي طرفدار داره فالوده شيرازي هست. شما اينجا با طرز تهيه فالوده آشنا مي‌شين.

تهيه فالوده شيرازي با نشاسته دسر سرد و محبوب :

  • اول يک قابلمه مناسب رو انتخاب کنيد و دو پيمانه آب را درون آن بريزيد و يک پيمانه شکر رو اضافه کنين،
    بر روي اجاق گاز قرار دهيد. سپس شکر را هم زده تا تو آب حل بشه و صبر کنين تا قوام پيدا بکنه.
  • گلاب رو اضافه کنين و صبر کنين تا شربت چند بار قل بخوره. بعد اون رو از روي اجاق گاز بردارين
    و بذارين کنار تا خنک بشه. شربت آن را در يک کاسه مناسب بريزين و تو فريزر بذارين تا يخ بزنه.
  • بعد براي پودر کردن، آن را درون مخلوط کن بريزيد. بعد از اينکه شربت يخ زده را کاملا پودر کرديد،
    دوباره آن را به صورت پودر شده تو يخچال قرار بدين.
  • حالا نوبت به درست کردن رشته‌هاي فالوده است
    . ابتدا يک قابلمه را انتخاب کنيد و دو ليوان آب به آن اضافه کنيد. سپس ??? گرم نشاسته
    رو اضافه کنين و قابلمه رو روي اجاق گاز با حرارت ملايم بذارين، تا آب به تدريج تبخير بشه
    و نشاسته کشدار و غليظ بشه.
    نشاسته کشدار و غليظ رو تو آبکش بريزين و با فشار بر روي نشاسته‌ها باعث شويد
    تا از سوراخ هاي ريز آبکش رد بشن.
  • بعد از خروج رشته‌ها از آبکش و ريختن اون‌ها روي يخ، خوب يخ رو هم بزنين تا رشته‌ها سفت بشن.
    سپس يخهاي يخ زده رو تو يک کاسه مناسب بريزين و رشته‌ها رو به آرامي از يخ بيرون بيارين
    و به کاسه حاوي يخ پودر شده اضافه کنين و به خوبي مخلوط کنين. تا فالوده تو همه جاي يخ قرار بگيره.
  • فالوده را در يک کاسه زيبا بريزيد و به آن آب ليموي تازه را با کمي شربت آلبالو اضافه کنيد
    و به دلخواه تزيين کنيد. نوش جان.

با توجه به گرماي تابستان و افزايش شديد دما، خوردن يک نوشيدني خنک خيلي مي‌چسبهما با آموزش طرز تهيه يخ در بهشت شما رو به دوران کودکي مي‌بريم.

يخ در بهشت با تخم شربتي يک دسر سرد و ساده

اين دسر خنک مورد علاقه بسياري از مصرف کنندگان است، اين نوع يخ در بهشت ساده ترين نوع يخ در بهشتبراي تهيه همه مواد رو تو يک ظرف فلزي بريزين و مخلوط کنين و ظرف را به مدت ? ساعت تو فريزر بذارينبعد از گذشت اين زمان ظرف رو از فريزر بيرون بيارين و يخ‌ها رو له و مخلوط کنين و دوباره ظرف رو تو فريزر قرار داده، اين فرايند رو چند مرتبه ديگر تکرار کنين تا حالت يخي يکدستي به خود بگيرن.

 Souce: https://blog.okala.com/

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : فالوده,بستنی,یا,یخ,در,بهشت؟؟؟, نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 150 تاريخ : شنبه 3 خرداد 1399 ساعت: 0:36

لینک دوستان

خبرنامه